Zakończone
ZO/01/04/2012/WM - Zapytanie ofertowe na remont klatki schodowej w budynku przy ul. 3-go Maja 11 w Walimiu
Administracja Budynków Komunalnych
ul. Długa 8
58-320 Walim
Walim dnia 03.04.2012 r.
Numer sprawy: ZO/01/04/2012/WM
OGŁOSZENIE O PLANOWANYM ZAKUPIE
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) określonego w art. 4 pkt. 8.
W związku z planowanym zakupem Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o..
ul. Długa 8 ;58-320 Walim działając w imieniu WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ przy ul. 3-go Maja 11 w Walimiu prosi o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie n/w zadania:
Remont klatki schodowej w budynku przy ul. 3-go Maja 11 w Walimiu
Szczegółowy zakres robót do wykonana zawiera Załącznik Nr 3 – „PRZEDMIAR ROBÓT”
Termin wykonania zamówienia:
Do 15.06.2012 r.
Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia .
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która
przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków: -
Wykonawca musi posiadać :
1.uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji
2. do oferty prosimy dołączyć następujące dokumenty :
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
- Oświadczenie o niekaralności
- Oświadczenie o nie zaleganiu w Urzędzie Skarbowym
- Oświadczenie o nie zaleganiu w ZUS lub KRUS
- Kopie uprawnień
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
Informacja na temat wadium:
- nie jest wymagane
Informacja na temat zabezpieczenia należytego wykonania robót
Oferent, którego oferta zostanie wybrana wniesie zabezpieczenie należytego wykonania robót w wysokości 3 % ceny oferowanej najpóźniej w dniu podpisania umowy
Zwrot zabezpieczenia odpowiadający 70% wartości nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania i uznania za należyte wykonanie przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Pozostałe 30% zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub uchylenia w gwarancji jakości.
Zabezpieczenie może być wniesione w kilku formach zgodnie z Ustawa o Zamówieniach Publicznych art. 148 ust. 1
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu musi zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: BS w Świdnicy o/Głuszyca
Numer konta: 81 9531 1016 2007 7001 8059 0002
Numer sprawy: ZO/01/04/2012/WM
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
Decyzję o wyborze oferty podejmie WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA poprzez podjęcie prawomocnej Uchwały w tym zakresie
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17.04.2012 r. do godz. 9:00
w siedzibie zamawiającego
ABK Sp z o.o.
ul.Długa 8
58-320 Walim
Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.walim.pl oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób: poczta tradycyjna.
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest :
Stanowisko : specjalista ds. budowlanych
imię i nazwisko : Grzegorz Krawczycki
tel. 074 8457 324
fax. 074 8457 324
w terminach godz. pomiędzy 9.30 a 11.30
Załączniki:
Formularz ofertowy - zał. Nr 1
Oświadczenie o spełnieniu warunków - zał. Nr 2
Przedmiar robót - zał. Nr 3
Projekt Umowy - zał. Nr 4
Protokól z posiedzenia komisji - 3-go Maja 11
_________________________________
Prezes Zarządu
Maria Mróz
Dokument z dnia: 27.04.2012, 07:49 Dokument oglądany razy: 1135 Przetarg zakończony nierozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: nie |
Opublikował: Maria Kaczmarek Publikacja dnia: 27.04.2012, 07:49 Termin: 23.04.2012, 00:00 |