mapa strony   |   kontakt   |

Zakończone

ZNAK SPRAWY: 3/06 / PN / 2009-GW - I Przetarg Nieograniczony Remont kapitalny dachu przy ul. Sienkiewicza 32 w Dziećmorowicach

Przetargi: 2009 > czerwiec > 2009-06-25

I Przetarg Nieograniczony na wykonywanie zadania pn. :
Remont kapitalny dachu przy ul. Sienkiewicza 32 w Dziećmorowicach ( wymiana dachówki ceramicznej „karpiówki” na blachodachówkę wraz z pracami towarzyszącymi wg. przedmiaru
stanowiącego załącznik Nr 5”

ZNAK SPRAWY: 3/06 / PN / 2009-GW

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia: 99717-2009 data 2009.06.25



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj Zamawiającego: Administracja Samorządowa
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Zamawiający: Gmina Walim w imieniu, której działa Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Walimiu z siedzibą przy ul. Długiej Nr 8.
58-320 WALIM
NIP 886-288-3533 , REGON:020657210
Tel/Fax. 0-74 845-73-24 lub 0-74 845-74-19
ogłasza
I PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie zadania pn.:
Remont kapitalny dachu przy ul. Sienkiewicza 32 w Dziećmorowicach ( wymiana dachówki ceramicznej „karpiówki” na blachodachówkę wraz z pracami towarzyszącymi wg. przedmiaru
stanowiącego załącznik Nr 5”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna bezpłatnie na stronie
www. abk.walim pl .
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można także uzyskać w siedzibie
Zamawiającego /pokój nr 1 parter/ lub za zaliczeniem pocztowym przed terminem
składania ofert podanym w niniejszym ogłoszeniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
Remont kapitalny dachu przy ul. Sienkiewicza 32 w Dziećmorowicach ( wymiana
dachówki ceramicznej „karpiówki” na blachodachówkę wraz z pracami towarzyszącymi
wg. przedmiaru stanowiącego załącznik Nr 5”


Miejsce realizacji zamówienia :
Dziećmorowice ; ul. Sienkiewicza 32
-
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45 00 00 00 - 7

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych,
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych,
Termin wykonania zamówienia do dnia 30.09. 2009r.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- wykonali w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 100.000,00PLN. odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
- wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i że osoba ta należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa /posiada aktualne zaświadczenie w tym zakresie/.
Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót
Należy załączyć również posiadane uprawnienia budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia – na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN przez okres umowy,
- złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej,
- złożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wymagania dotyczące wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 PLN
(słownie: jeden tysiąc PLN) wpłaconym najpóźniej do dnia 27 lipca 2009 r. do
godz. 11.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem dyspozycji art.26 upzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE :
NAJNIŻSZA CENA - 100 %

Ofertę należy zamieścić w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie, które będą zaklejone i zewnętrzna zaadresowana na adres Zamawiającego wg. treści:
Gmina Walim w imieniu której działa ABK Sp. z o.o w Walimiu ul. Długa Nr 8, 58 – 320 Walim
i oznaczona
”Przetarg Nieograniczony „ Remont kapitalny dachu w budynku przy ul. Sienkiewicza 32 w Dziećmorowicach –
nie otwierać przed 27.07.2009r godzina 11:30.

Oferty należy składać w zamkniętych i nieprzejrzystych kopertach w siedzibie Zamawiającego /pokój nr 1 - parter/.
Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy
Termin składania ofert upływa dnia 27. 07. 2009r. o godzinie 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu ich składania tj. 27.07.2009 o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
.
Niniejsze zamówienie nie jest związane z koniecznością zawarcia umowy ramowej ani zamiarem ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani też z wyborem najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
Prezes Zarządu – Czesław Kalita

Walim dnia 25.06.2009

załączniki do pobrania


SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 1 Formularz oferty

ZAŁĄCZNIK NR 2 Oświadczenie

ZAŁĄCZNIK NR 3 Potencjał kadrowy

ZAŁĄCZNIK NR 4 Doświadczenie zawodowe

ZAŁĄCZNIK NR 5 Przedmiar Robot

ZAŁĄCZNIK NR 6 Wzor umowy

Informacja z sesji otwarcia ofert

Protokól z posiedzenia komisji

Zawiadomienie o wyborze oferty


Uwagi:

rozstrzygnięty

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 29.07.2009, 12:04
Dokument oglądany razy: 970
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: tak
Opublikował: Czesław Kalita
Publikacja dnia: 29.07.2009, 12:04
Termin: 28.07.2009, 14:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl