Nabór do pracy
Konkurs: Nabór kandydatów na stanowisko
Księgowa do rozliczeń wspólnot mieszkaniowych [Oczekuje na rozstrzygnięcie]
Termin przyjmowania zgłoszeń: 27.02.2014, 10:00 [minął]Termin rozstrzygnięcia konkursu: 27.02.2014, 10:00 [minął]
Organizator: Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
Walim, dn. 27.02.2014 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko
Księgowa do rozliczania
Wspólnot Mieszkaniowych
Informujemy, że zakończono procedurę naboru na w/w stanowisko pracy.
Aplikacje przesłał jeden kandydat. Aplikacja ta nie spełnia wymogów formalnych.
Prezes Zarządu
Maria Mróz
Prezes Zarządu
Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o.
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko księgowa do rozliczeń wspólnot mieszkaniowychw Administracji Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Walimiu
1. Wymagania niezbędne:
a) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
b) Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) Wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym,
d) Staż pracy 3 lata w tym co najmniej 2 lata w księgowości;
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
b) znajomość ustawy o własności lokali
c) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych (mile widziana znajomość programu Granit)
d) cechy osobowości: sumienność i staranność, samodzielność myślenia i działania umiejętność zachowania się w
sytuacjach konfliktowych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1) Prowadzenie bieżącej ewidencji przychodów i wydatków dla każdej prowadzonej Wspólnoty Mieszkaniowej
2) Rozliczanie kosztów zarządu nieruchomości wspólnej,
3) Prowadzenie ewidencji kosztów remontów części wspólnych na życzenie wspólnot mieszkaniowych,
4) Sporządzanie rocznych sprawozdań dla wspólnot
5) Prowadzenie windykacji należności
6) Rozliczenie z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych i sporządzanie deklaracji CIT-8
7) Współpraca przy organizowaniu zebrań ze wspólnotami,
8) Uczestniczenie w spotkaniach ze wspólnotami (o ile jest to konieczne) dot. udzielania absolutorium za
sprawowany zarząd
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) dokumenty poświadczające wykształcenie(dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów lub świadectwo
dojrzałości)
3) kserokopie świadectw pracy,
4) list motywacyjny,
5) kwestionariusz osobowy,
6) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętnościach - kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i
szkoleniach,
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowanego w/w stanowiska pracy,
8) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Administracji Budynków
Komunalnych Sp. z o.o. w Walimiu przy ul. Długiej 8 pok. nr 5 ;
I piętro z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko księgowa do rozliczeń wspólnot mieszkaniowych” w terminie do
dnia 20 lutego 2014 do godz. 14.00
Aplikacje , które wpłyną do ABK Sp. z o.o. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne; list motywacyjny szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej) powinny by opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 1997r. o
ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz.926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 o pracownikach
samorządowych (Dz.U. z 2008 r nr 223, poz. 1458)
Walim, dnia 5.02.2014 r.
Prezes Zarządu
Maria Mróz
Opublikowano dnia: 05.02.2014 | Zobacz wersje archiwalne |
[Oczekuje na rozstrzygnięcie]